Welkom in sprookjesland

12 januari 2015 - Sundsvall, Zweden

Ontzettend leuk al die reacties!

Gister vroeg op Schiphol. Na iedereen gedag te hebben gezegd (ik ben daar echt niet goed in) en gedoe te hebben gehad met de vlucht die was geannuleerdWelkom in Stockholm en toen toch niet, gingen we toch echt. Op naar Stockholm. Ons avontuur kon beginnen!

Toen we daar aankwamen, was het een hele andere wereld. Overal was sneeuw en het was voor ons doen best koud! Daarna zijn we op zoek gegaan naar de trein. Dat bleek niet zo ver weg te zijn. Het verbaasde me dat de trein, ook al lag er sneeuw, met 200 km/h door het landschap raasde.

Eenmaal aangekomen in Sundsvall, (nog kouder!), snel een taxi genomen naar het hotel. 's Avonds lekker in het Steakhuset gegeten. Het viel in een diep gat. Een goede afsluiting van een leuke maar vermoeiende dag.

Dag 1

JAAA! Ik heb de sleutel van mijn appartementje! Een punt dat gevierdEerste avond uiteten moest worden en wel in de IKEA. Dus hop de bus opgezocht en 20 minuten later waren we er. We hebben van alles ingeslagen. Toen we klaar waren sneeuwde het heel hard. Een goed excuus dus om wat langer binnen te blijven en wat te eten. Daarna was het toch echt tijd om terug naar het hotel te gaan. Het sneeuwde nog steeds en was ontzettend koud. 's Ochtends -20 en nu -9, maar toch...

Als sneeuwpoppen kwamen we aan in het hotel. We zijn meteen op bed geploft en daar blijven we voorlopig ook.

Oja. Hier nog een foto die ik jullie niet wil onthouden. Sundsvall vanuit het hotelraam. Een echt sprookjesland toch?

Sundsvall

1. Bernadet en Jaap:
    12 januari 2015
    Hallo Manon leuk om je verhaaltjes te lezen, we zullen je zeker gaan volgen, het ziet er prachtig uit, maar wel een beetje koud.
  2. Wil:
    12 januari 2015
    Hai Manon,
    Goed dat jullie zonder al te veel problemen zijn aangekomen, klinkt erg koud, maar daar hadden jullie al een beetje rekening mee gehouden! Leuke foto's en succes met alle inkopen. Groetjes aan je vader en moeder.
    Ro en Wil
  3. Theo en wil:
    13 januari 2015
    Hallo Manon wat leuk te lezen hoe het daar gaat ,wel erg koud maar een mooie omgeving geniet van alles ,we blijven je volgen.gr van ons
  4. Jill:
    14 januari 2015
    Super mooi zoveel sneeuw, je gaat er van houden, geniet ervan en veel plezier met het inrichten van je appartementje! X
  5. Joke divendal:
    Hallo Manon,
    en hoe is je appartement heb je al een bed en keukengerei en heb je er al geslapen. mooi hoor al die sneeuw !! groetjes van ons.
  6. Lies van Straaten:
    Hallo Manon,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en wat koud zeg, maar het ziet er mooi uit, en het is leuk om te lezen hoe het met je gaat, doe de groeten aan je Mam en Pap en wens ze goede reis weer terug, groetjes
    Lies