Welkom op mijn reisblog!

24 december 2014 - Hoofddorp, Nederland

Hi allemaal!

Leuk dat jullie meelezen met mijn avonturen in Sundsvall. Het duurt nu nog 2,5 weken voor ik in het vliegtuig stap naar Stockholm. Vanaf daar ga ik nog verder naar boven met de trein. Gelukkig reizen mijn ouders mee en zijn ze er de eerste paar dagen gezellig bij. Mocht het niet meteen lukken met de sleutel en inboedel van mijn appartement, kan ik altijd nog bij hen terecht. Verder is het natuurlijk hartstikke gezellig!

Ik ga jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van mijn avonturen daar in het koude Sundsvall. Natuurlijk deel ik ook een paar foto's, zodat jullie lekker kunnen meegenieten.

1. Reislogger:
    24 december 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Lia:
    5 januari 2015
    Ik vind het HEEL gezellig om de wetenswaardigheden te lezen. Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. :-))
  3. Wil:
    Hai Manon,
    Hartstikke spannend allemaal, ik ga je verhalen zeker volgen. Ik hoop dat je een geweldige tijd in Zweden zult hebben!
  4. Joke divendal:
    5 januari 2015
    hallo Manon, het word nu wel spannend he nog een paar dagen. we volgen je op de voet. heel veel bibber plezier in Sundsvall.
  5. Evert en Trudi:
    7 januari 2015
    We gaan je in de gaten houden!!!!
    Genieten grietje....
  6. Evert en Trudi:
    7 januari 2015
    We gaan je volgen, grietje... geniet van alles..
  7. Marla en Rene:
    8 januari 2015
    Ha die Manon, ben reuze benieuwd naar al je verhalen! Leuk om zo op de voet te kunnen volgen. Groetjes van marla
  8. Evert en Trudi:
    12 januari 2015
    Mooi, jullie zijn er en meteen in een sneeuwbui terecht gekomen... mooier kan toch niet?
    We zien vast de foto's van je appartementje wel binnenkort... spannend allemaal....
  9. Piet & Loes:
    13 februari 2015
    Gezellig al die reakties, en wat een kennissenkring heb jij.