Thuis

16 juni 2015 - Sundsvall, Zweden

Hoi allemaal

Ik ben sinds zaterdagavond weer thuis. Wat zijn de laatste weken snel gegaan zeg! Het was een geweldig half jaar en ik heb veel leuke dingen gedaan. Vooral de laatste twee weken zijn snel gegaan.

Vrijdag 5 juni had ik nog een feestje en zaterdag 6 juni kwamen mijn ouders al. 's Avonds had ik nog de laatste feestjes en zondag moest dan toch echt alles ingepakt worden. Maandag werden mijn meubels opgehaald, waardoor ik 's avonds bij mijn ouders het hotel in ging met al mijn koffers. Maandagmiddag alles schoongemaakt en dinsdag kwam de inspectie. Daarna heb ik mijn sleutels ingeleverd en dat was het dan.

Toen Stefan naar huis was, heb ik mijn laatste vak afgerond. Ik neem alle benodigde studiepunten mee naar huis, dus daar ben ik heel blij mee.

Met mijn vader ben ik de Norra Berget op geweest en we zijn naar het eilandje Alnö gegaan. Ook zijn we, natuurlijk, uiteten geweest. De laatste avond in Sundsvall, woensdag, hebben we met zijn drieën bij het Stek Huset gegeten. Hier hebben we de eerste avond in Sundsvall ook gegeten. Voor mijn ouders was het heel raar om mee te maken dat de zon niet meer onderging in Sundsvall. Deze foto is op het donkerste van de nacht gemaakt op 5 juni. De andere foto is samen met mijn vader op de Norra Berget.

Sundsvall by night   Norra Berget

Donderdag vertrokken we naar Stockholm. Hier hebben we vrijdag lekker rondgelopen. Vooral Gamla Stan, het oude centrum, was erg leuk. We hebben een rondvaart gemaakt langs de verschillende eilanden waaruit Stockholm bestaat. Zo zie je toch wat meer van de stad. Wel werden er overal tenten opgezet voor televisieploegen, want, zo bleek, prins Carl Philip ging trouwen op zaterdag. Zaterdag waren we ook nog in Stockholm. Het was erg leuk om alle voorbereidingen te zien. Helaas vlogen we om 17.25 naar huis, waardoor we het huwelijk niet mee hebben kunnen maken.

Stortorget, Stockholm  Stockholm

Om 19.30 stonden we weer op Nederlandse bodem en om 20.15 was ik thuis. Stefan stond ons op te wachten om ons naar huis te brengen. Het voelt raar om weer thuis te zijn, maar het was een geweldige tijd om op terug te kijken!

op Hollandse bodem

1. Hanny te Linde:
    16 juni 2015
    Welkom terug Manon.
    Geniet maar lekker na.
    Groetjes Hanny
  2. Lies van Straaten:
    20 juni 2015
    Welkom weer thuis Manon, het is even wennen denk ik, maar ook weer fijn om iedereen weer te zien en te vertellen over de mooie tijd die je hebt gehad, geniet er maar van, lieve groetjes T. Lies