Sneeuw, lente en een weekje Nederland

13 april 2015 - Sundsvall, Zweden

Hej!

Ik ben met Pasen inderdaad een weekje thuis geweest en wat was het heerlijk! Lekker met de hond gewandeld, gitaar gespeeld, bitterballen en een kaassoufflé gegeten en een heerlijk paasdiner gehad. Het is toch weer leuk om iedereen te zien na zo’n lange tijd en ook een stukje van de verbouwing van de badkamer mee te maken. Het voelde een beetje raar om weer terug te gaan, maar ook hier in Zweden is het lente geworden. Drie weken hiervoor nog sneeuw gehad, maar de bloemetjes schieten uit de grond en het wordt steeds lekkerder weer. Helaas nu wel met veel wind, maar ik hoop dat ook dat gaat veranderen.

Over minder dan 2 weken staan mama en Eveline hier op het station in Sundsvall. Ik heb er hartstikke zin in! In mei komt Stefan nog een keer gezellig langs. Voor zowel mama en Eveline als Stefan heb ik al een druk programma in elkaar gedraaid haha.

Hej då!

1. Evert en Trudi:
    14 april 2015
    Hi Grietje!

Wat leuk dat je even "over" was... zal inderdaad wel vreemd geweest zijn. Went toch wel snel hè om van huis te zijn?
    Maar welk heel gezellig dat de familie en je vriendje nog langs komen... dan gaat het best snel....
    Geniet er van meid!!
    Liefs