Ready for take-off

8 maart 2018 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Het was vroeg dag.. om kwart voor 6 opstaan om te douchen, te eten en de laatste spullen te pakken. Om 7 uur Stefan opgehaald om vervolgens om half 8 op Schiphol te zijn. Om 9.50 stapten we in het vliegtuig naar Zurich. Eenmaal op het vliegveld aangekomen, moesten we met een trein naar de juiste gate. Om 12.55 Nederlandse tijd vertrok het vliegtuig naar Chicago. Dat ging best snel allemaal. 9 uur later, om 16.00 uur Chicago tijd, waren we geland.

Vlucht Vlucht

Vervolgens moesten langs de Border Security, man wat kan dit lang duren! Gelukkig werden we voorgelaten en zelfs voor de mensen die er al vaker waren geweest stond er een rij van een half uur. Manon heeft hier ook haar eerste stempel gekregen in haar paspoort!! Vervolgens de koffers halen. Die waren gelukkig ook goed aangekomen. Daarna op zoek naar de bus die ons naar het hotel kon brengen. Na twee keer gebeld te hebben, kwam er eindelijk een busje. Ondertussen had zich al een groep voor de transfer naar het Best Western Hotel verzameld. In het busje pasten echter maar 5 personen, dus wachten op de volgende.

Na anderhalf uur wachten, konden we dan eindelijk in een busje die ons naar het hotel bracht. Na twee keer linksaf slaan waren we er. Dat hadden we dus makkelijk kunnen lopen! Dat had een hoop kou gescheeld, want echt warm is het hier niet met -3 graden en wind. Nadat we waren ingecheckt, konden we ook inchecken voor de camper. Eerst onze spullen naar de kamer gebracht en daarna hup naar de McDonald’s, want ook die zit 20 meter van het hotel vandaan. De McDonald’s was trouwens het eerste wat we zagen toen we door de paspoortcontrole op Chicago waren.

Morgen kunnen we vanaf 06.00 uur ontbijten en om 06.45 uur moeten we verzamelen om naar de camper gebracht te worden, maar eerst gaan we heerlijk slapen!