Eindbestemming, Seattle

21 maart 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Hoi!

We schrijven deze updaten vanaf onze eindbestemming, Seattle. Maar voor we hier zijn gekomen, hebben we nog een aantal mooie dingen gezien.

Vanuit Missoula zijn we richting Spokane gereden. Eerst kwamen we langs Wallace. Een historisch dorpje met mijnwerkersgeschiedenis. We wilden de Pulaski Tunnel Trail lopen, maar deze bleek bedolven te zijn onder meer dan een meter sneeuw. Dit ging dus niet. We zijn een museum ingeweest die het verhaal achter deze wandelroute vertelde. Pulaski bleek een mijnwerker te zijn uit Wallace. Vroeger heeft er een erge brand gewoed in Wallace en omgeving waardoor veel mijnwerkers om zijn gekomen. De trail is een wandeling die de mijnwerkers zelf aflegden, maar nu als een soort eerbetoon bestaat.

Hierna zijn we onderweg naar Spokane gestopt bij Old Mission State Park. Een oude kerk, gebouwd voor de Native Americans. De kerk bestaat sinds 1850 en is gebouwd van hout. Achter de kerk loopt een wandelpad die we voor een deel ook hebben belopen.

Old Mission State Park Old Mission State Park

Eenmaal aangekomen in Spokane zijn we naar het Manito Park geweest. Een soort stadspark. Daarna zijn we teruggereden naar Spokane Valley om daar op de KOA te overnachten.

De volgende dag gingen we sporten bij Spokane Valley Crossfit, om vervolgens naar onze eindbestemming Seattle te rijden. We kwamen 's avonds aan, dus we hebben niet veel van Seattle gezien, maar de volgende dag hebben we heerlijk de toerist uitgehangen!

Gelukkig was het ook prachtig weer. ’s Ochtends hebben we lekker uitgeslapen, waarna we richting de Space Needle zijn gelopen. Helaas was deze dicht omdat er onderhoud werd gepleegd, dus we zijn doorgelopen naar het Seattle Aquarium. Wat een gaaf aquarium is dit! Heel groot met allemaal verschillende vissen, maar ook vogels, zeehonden en otters. We hebben ons echt vermaakt!

Seattle - Seattle Aquarium Seattle - Seattle Aquarium Seattle - Seattle Aquarium

Seattle Seattle - Space Needle Seattle

Daarna zijn we doorgelopen naar Seattle Giant Wheel. Een reuzenrad waar je mooi uitzicht hebt over de stad. Toen we hieruit waren, was het 15.00 uur. Tijd om ergens wat te drinken dus, maar niet voordat we naar de Pike Place Market waren geweest. Dit is een enorme markt met allemaal verse producten, zoals fruit en vis, maar ook sieraden, souvenirs en barretjes. We zijn uiteindelijk terecht gekomen op het Rooftop Terrace van het Hard Rock Cafe. ’s Avonds hebben we gegeten bij Ristorante Machiavelli. Hier hebben we heerlijk Italiaans gegeten.

Seattle - Giant Wheel Seattle - Giant Wheel Seattle - Pike Place Market

We hebben nog een dag in Seattle. Daarna moeten we de camper inleveren en worden we naar het vliegveld gebracht. Dan zit het er echt op helaas. Het was een prachtige reis waarin we veel hebben gezien. Allemaal bedankt voor het volgen van onze verhalen en wie weet tot de volgende roadtrip :)

1. Anita:
    Goede vlucht terug. 💋
  2. Ineke Den Braber:
    21 maart 2018
    Geweldig reisverslag , mooi geschreven.
    Goede vlucht terug dikke kus 😙😙
  3. Helga Divendal:
    21 maart 2018
    Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt en wat hebben jullie veel gezien. Veel plezier nog deze laatste dagen en tot vrijdag!! xxx
  4. Wil:
    21 maart 2018
    De reis is omgevlogen zeg! Maar een prachtige belevenis, veel gezien en bekeefd, ondanks dat er een aantal dingen waren die jullie door (weers) omstandigheden niet hebben kunnen bekijken. Een reis om nooit te vergeten, nog even lekker een paar daagjes genieten en dan weer terug!
  5. Bernadet en Jaap:
    21 maart 2018
    Wat een leuke reis hebben jullie gemaakt en wat hebben jullie veel gezien, goede terugreis
  6. PdenBraber:
    21 maart 2018
    Ik heb genoten van al jullie verslagen.
    Maar Steef en SPORTEN ik weet het
    niet hoor.
    Groetjes.
  7. Evert en Trudi:
    21 maart 2018
    Geweldige reis en een gewelig reisverslag... heel snel gegaan....
    Goeie terugreis..💋❤
  8. Pim:
    21 maart 2018
    Ik heb genoten van al de verhalen en de prachtig foto's.
    Nog even een dagje genieten in Seattle.
    Tot vrijdag op Schiphol
  9. Hans van den Berg:
    21 maart 2018
    Jammer dat de tijd om is het is snel gegaan heb genoten van de foto's en de verhalen, zou zeggen sparen voor de volgende zelfde reis maar dan met wat beter weer.
    Dank jullie wel goede reis terug en zie jullie gauw.
  10. Theo Pepping:
    21 maart 2018
    Nou wij hebben er ook van genoten best leuk om het zo te volgen mooie foto's bedankt en wens jullie een goede reis terug gr van Theo en Francien