Beautiful Badlands

16 maart 2018 - Livingston, Montana, Verenigde Staten

Hoi allemaal!

We zijn even offline geweest en ook nu is de internetverbinding niet optimaal, dus de foto's houden jullie tegoed. Hier een korte update van de afgelopen dagen.

Nadat we door een stukje geschiedenis waren gewandeld, zijn we in de prachtige Badlands beland. Wat een prachtige natuur hebben wij op de wereld! Je voelt je heel klein tussen al die prachtig gevormde bergen, maar.. Pas op voor de ratelslangen! Die hebben we gelukkig niet gezien, het was -5 dus iets te koud voor ze, maar het is wel gek dat die beesten hier gewoon rondkruipen.

Vanuit alle pracht van de Badlands zijn we de geschiedenis weer ingedoken. Op naar Mount Rushmore! Een enorm beeldhouwwerk, uitgehakt uit de rotsen, bestaande uit de hoofden van 4 presidenten: Lincoln, Washington, Jefferson en Roosevelt. De weg hier naartoe was prachtig. Je kon het beeldhouwwerk al van verre zien (Alleen lijken ze op de televisie toch wel echt groter dan in het echt) Daarna zijn we dezelfde mooie weg door de bergen teruggereden om vervolgens het heden in te duiken met Glow in the Dark Mini Golf. Dit was echt super leuk! Voor Manon dan aangezien die met 1 punt verschil heeft gewonnen maar ik ben er heilig van overtuigd dat ze heeft valsgespeeld, hier is ze het zelf natuurlijk mee oneens.

Daarna door naar onze eindbestemming, Broadus, maar niet voordat we door de sneeuwvlaktes waren gereden. Onderweg buffels, schapen, paarden en herten gezien die we op de foto hebben geprobeerd vast te leggen. We zouden in Broadus op een RV Park de nacht doorbrengen, maar eenmaal op het RV Park, bleek dat er een meter sneeuw op de campingplaatsen lag. Dat deden we dus maar niet. We zijn in een motel in het ‘centrum’ beland en na wat soep te hebben opgewarmd zijn we de plaatselijke kroeg ingedoken. We hebben super leuke mensen ontmoet en hebben een fantastische avond gehad.

De volgende dag gingen we op naar Billings. Hier hebben we de plaatselijke shooting range uitgeprobeerd, want als je in Amerika bent, moet je dat ooit hebben gedaan. Na heerlijk te hebben geslapen, zijn we richting de Rocky Mountains gegaan. Onze eerste stop is Livingston. Daar zijn we nu. Hier hebben we de plaatselijke crossfit box uitgeprobeerd om alle aangegeten calorieën te verbranden. Geweldige sfeer en mensen.

Morgen gaan we opweg naar Yellowstone National Park om vervolgens verder de Rocky Mountains over te trekken.

1. Evert en Trudi:
    Wat een reis!!! Echt geweldig!! Keep the weels roling!❤👍😆
  2. Jos Eeken:
    16 maart 2018
    Wat een leuk verslag van een fantastische reis! Nog veel plezier samen
  3. Marla en Rene:
    16 maart 2018
    Nou, aan ervaringen geen gebrek zou ik zeggen!
    Fantastisch, en heel leuk om te lezen. We zien al uit naar het volgende verslag!

Marla en Rene
  4. Bernadet en Jaap:
    16 maart 2018
    Wat een leuke reis maken jullie dat is echt genieten
  5. Theo Pepping:
    16 maart 2018
    Jeetje dat is een mooie tocht wij genieten er ook van leuke verhalen veel plezier samen
  6. Wil:
    16 maart 2018
    Ik kan me alleen maar aansluiten bij de voorgaande reacties. Echt heel gaaf allemaal wat jullie zien en beleven ( geen ratelslangen gelukkig). Leuk geschreven ook. Geniet nog maar lekker!